Sunday, September 25, 2011

ენზიმები

კვირაობით ახალ პოსტს ვწერ ხოლმე. 
მინდა, რამე საინტერესოსა და ოდნავ ღირებულზე ვწერო.
ჩემი მეგობრები მეუბნებიან რომ ცოტა არ იყოს და, ფილოსოფოსი ვარ და კარგი იქნება, ასე ფილოსოფიურად თუ დავწერ.
მგონი, არ ღირს. იმიტომ, რომ ამ შემთხვევაში მე ძალიან, ძალიან მომინდება ჩემი ნააზრევი ბევრმა ადამიანმა წაიკითხოს და ასე რომ არ მოხდეს, ნერვები მომეშლება. და მინდა ნერვების მოშლა?! :)

კვირა კარგი დღეა. 
თუმცა ეხლა ცოტა მოწყენილი ვარ და ვერაფერს ოპტიმისტურს ვერ დავწერ.
ჩემს მეგობრებს, ოჯახის წევრებს, ნათესავებს, თანამშრომლებს და ნაცნობებს სჯერათ რომ მე ყველაზე მხიარული და უდარდელი, ცოტა არასერიოზული გოგო ვარ. რატომღაც - ამ ყველაფერთან ერთად - ჭკვიანი.
არადა, მე მინდა ჩუმად ვიყო ხოლმე და წყნარად მიავდევნო თვალი მოვლენებს ჩემს გარშემო.  
სამწუხაროდ, ფრიად სამწუხაროდ, ადამიანების უმრავლესობა ცოტათი სულელი და ცოტათი მოზერელოა. ეს კი იმის ბრალია, რომ სამყაროს შემეცნებაზე არ ფიქრობენ და რაც ყველაზე ცუდია, ამის სურვილი არათუ არ აქვთ, აზრადაც არ მოსვლიათ.

მე კი, ხანდახან, ძალიან მიჭირს ისეთ ადამიანებთან ურთიერთობა, რომლებსაც სიღრმეებში წვდომა არ შეუძლიათ. გარშემო კი უმრავლესობა ასეთია. 
არ არის აუცილებელი ჭკვიანი იყო, მთავარია, შემეცნების სურვილი გქონდეს. მაშინ უკვე ნამდვილი ადამიანი ხარ.



ეს დღეები ძილის წინ თავში ერთი სიტყვა დამიხტოდა. ბოლოს ავდექი და ენციკლოპედიაში მოვძებნე : 
 ენზიმები - მოლეკულები, რომლებიც ცოცხალ სისტემებში ქიმიურ რეაქციებს აჩქარებენ.

1 comment:

  1. გეხვეწები დაწერე შენი ფილოსოფიური აზრები, ძალიან მაინტერესებს, ისე მიყვარს ასეთი მსჯელობები <3 მკითხველებს კი აუცილებლად იპოვი დამიჯერე! :))

    ReplyDelete