Monday, August 29, 2011

პირველი დღე : )

სალამი. 
მე ვარ. 
დიდხანს ვფიქრობდი გამეკეთებინა თუ არა ბლოგი, თითქმის ორი წელი ვიფიქრე. ვიცოდი, ძალიან შემიყვარდებოდა და არ მინდოდა მიჯაჭვული ვყოფილიყავი. ეხლა იმ ეტაპზე ვარ, რომ ვიცი ყველაფერს გავაკონტროლებ. ჰოდა, ბაც, სამ წუთში ბლოგიც გაჩნდა.

ვგრძნობ, ჰიაცინტის დღიურები თქვენც შეგიყვარდებათ. შეიძლება იმიტომ, რომ გულახდილი ვარ, ან სულაც, ყოველგვარი მიზეზის გარეშე. მინდოდა, დღიურები ანონიმურად მეწერა, მაგრამ ვხვდები რომ - ვერ. ბევრი ნაცნობი მყავს და არცთუ ისე მიუხვედრელები. 

ჩემს დღიურებში ყველაფერზე  გიამბობ. ჩემზე, შენზე, ჩემი თვალით დანახულ სამყაროზე და ადამიანებზე, ამბებზე, რომლებიც ამბავსა და ამბავს შორის შეუმჩნევლად თამაშდება და იმაზეც, რაზეც ყველა ხმამაღლა ლაპარაკობს.

welcome!
კეთილი იყოს შენი მობრძანება ჰიაცინტის ბლოგზე !  

3 comments:

  1. წარმატებები :** <3

    ReplyDelete
  2. ««ვგრძნობ, ჰიაცინტის დღიურები თქვენც შეგიყვარდებათ. შეიძლება იმიტომ, რომ გულახდილი ვარ, ან სულაც, ყოველგვარი მიზეზის გარეშე»»
    :) უფრო მეორე, "ყოველგვარი მიზეზის გარეშე"...

    ReplyDelete
  3. :)) shako da ninaka :* didi madloba

    ReplyDelete